Planul Amway de Vânzări și Marketing (Core Plan)
Planul Amway de Vânzări și Marketing reflectă și astăzi conceptul original al afacerii dezvoltat de fondatorii Amway, Rich DeVos și Jay Van Andel, care a fost introdus pentru prima dată în anul 1959. Acesta reprezintă un sistem de compensații care răsplătește Întreprinzătorii Amway pentru promovarea produselor și a afacerii, precum și pentru motivarea echipelor lor.
Planul Amway de Vânzări și Marketing reflectă și astăzi conceptul original al afacerii dezvoltat de fondatorii Amway, Rich DeVos și Jay Van Andel, care a fost introdus pentru prima dată în anul 1959. Acesta reprezintă un sistem de compensații care răsplătește Întreprinzătorii Amway pentru promovarea produselor și a afacerii, precum și pentru motivarea echipelor lor.
Foarte important de știut!
Performanţa personală, și nu poziţia, determină valoarea venitului. Dacă investești mai mult timp și efort în promovarea produselor Amway și în activitatea de Îndrumare decât persoana care te-a introdus în afacerea Amway, atunci și recompensa ta financiară poate fi mai mare.
Sistemul de plăți
Îți poți mări volumul personal de vânzări prin creșterea numărului de clienți sau încurajând clienții existenți să cumpere mai multe produse.
Îndrumând noi Întreprinzători Amway, sprijinindu-i și oferindu-le sfaturi în ceea ce privește promovarea produselor și desfășurarea afacerii, îți poți spori succesul și poți câștiga plăți suplimentare pe baza performanțelor echipei tale.
Înțelegerea planului
Venitul obținut din afacerea Amway este format din adaosul comercial provenit din vânzările denerate de către clienți, plus plățile obținute pe baza performanțelor personale și de grup.