Metode de plată și de livrare
Comanzi produsele Amway când vrei tu! Alege metodele de plată și de livrare care ți se potrivesc cel mai bine!
Comanzi produsele Amway când vrei tu! Alege metodele de plată și de livrare care ți se potrivesc cel mai bine!
Opțiuni de plată
Transfer bancar (indisponibil din data de 25 a lunii)
Plata va fi transferată direct din contul tău bancar de debit. Poți autoriza o bancă să efectueze plăți directe către Amway. Număr de cont transfer bancar: RO36RZBR0000060009482271, Banca Raiffaisen, Agenţia Dorobanţi. Plățile în contul Companiei Amway pot fi efectuate din contul clientului în contul Amway prin OP sau prin intermediul bancomatelor funcționale.
Important: Te rugăm să menționezi numărul tău Amway și numărul facturii pe dovada plății.
Card de debit/credit
Plata va fi efectuată folosind cardul de debit/credit înregistrat pe Amway Online. Gestionează-ți cardurile salvate în secțiunea „Cardurile mele de credit”.
Plata la livrare (numerar sau card)
Atunci când se alege modalitatea de plată la livrare, se adaugă o taxă suplimentară de 29 lei.
Opțiuni de livrare
Livrare la domiciliu
Selectează o adresă salvată din “Adresele mele” sau introdu una nouă în momentul plasării comenzii.
Firmă de curierat
DPD FAN COURIER
Beneficiază de livrare GRATUITĂ
Pentru IPA/CPP Amway - transport gratuit la comenzile de peste 279 LEI
Pentru Clienții Înregistrați - transport gratuit la comenzile de peste 189 LEI
Notă: Valoarea minimă a comenzilor combinate de grup pentru livrare gratuită în cazul IPA/CPP Amway = 279 LEI
În cazul Oaspeților nu se aplică valoarea minimă pentru livrare gratuită.
Taxă standard de livrare
Taxa de livrare pentru comenzile a căror valoare este mai mică de 279 lei = 14,50 LEI
Taxa de livrare pentru comenzile combinate de grup a căror valoare este mai mică de 279 lei = 14,50 LEI
Timp de livrare
2-3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii
Sfat
Dacă finalizezi comanda și confirmi plata până la ora 11:30, comanda ta va pleca din depozitul nostru în aceeași zi lucrătoare.
Întrebări frecvente
În cât timp voi primi comanda?
În funcție de serviciile de curierat alese, comanda poate ajunge la tine astfel:
DPD Livrare la domiciliu Clasic - În 3-4 zile lucrătoare
FAN COURIER - În 3 - 4 zile lucrătoare
P.S. Comanda ta va fi trimisă către depozitul nostru pentru procesare de îndată ce este achitată și confirmată.
Timpii menționați mai sus se aplică după primirea confirmării comenzii tale.
Cât plătesc pentru livrare?
Consultă informațiile de mai sus pentru a afla care sunt taxele - Opțiuni de livrare și plată
Pot se scot articole din comanda mea?
Da, dacă nu ai confirmat comanda, poți să adaugi sau să scoți articole din coșul de cumpărături.
Pot să îmi anulez comanda ?
În cazul în care comanda taeste verificată și confirmată, contactează departamentul local de Serviciul Relaţii cu Clienţii pentru a afla mai multe despre anularea comenzii.
Ce să fac dacă primesc un articol greșit, un articol în minus sau unul în plus?
Pachetul/pachetele tău/tale este/sunt ridicate parțial automat și parțial manual. Din păcate, uneori se mai pot strecura și greșeli - și ne cerem scuze anticipat pentru ele! Atunci când s-a comis o greșeală în cazul comenzii tale, te rugăm să suni sau să trimiți un e-mail centrului local de contact în termen de 7 zile, pentru remedierea problemei.
Ce trebuie să fac dacă primesc un articol/o comandă deteriorat(ă)?
Din păcate, se întâmplă ca, în timpul transportului, produsele și pachetele să fie deteriorate. Pentru a putea soluționa problema corect, te rugăm să reții următoarele lucruri importante în relația cu firma locală de curierat:
- Când cutia prezintă deteriorări vizibile, menționează acest lucru în documentul de primire a pachetului.
- Dacă niciun articol nu este deteriorat, însă ambalajul a avut de suferit - acesta este scopul ambalajului, de a proteja articolele în timpul transportului.
- Este util să faci o fotografie clară cu ambalajul și să o incluzi în mesajul către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.
- Când un articol este deteriorat, te rugăm să incluzi o fotografie și cu conținutul cutiei, pentru a ne oferi o imagine de ansamblu despre livrarea în sine și despre conținut. Și aceasta poate fi inclusă în e-mail-ul tău către Serviciul Relaţii cu Clienţii.
- Trimite reclamația în timp util, în interval de 7 zile calendaristice, către serviciul local de Relaţii cu Clienţii.
Unde pot găsi chitanța/factura mea?
Facturile sunt anexate la e-mail-urile de confirmare a livrării. Poți, de asemenea, să descarci versiunea PDF a facturilor din secțiunea Detalii comandă, pe care o poți accesa din Biroul meu. Rețineți că pentru a putea vizualiza pagina Biroul meu trebuie să fii autentificat.
Am transferat din greșeală niște bani la Amway. Ce trebuie să fac?
Transferurile către Amway trebuie făcute numai cu anumite motive, și anume pentru plata unei comenzi sau a unei rate. Dacă ați transferat o sumă din greșeală, contactați Amway în vederea returnării acesteia.
Ce informații trebuie incluse într-o plată prin transfer bancar?
Includeți întotdeauna în câmpul de referință: numărul de Întreprinzător Amway, numele și prenumele Întreprinzătorului Amway pentru care doriți să plătiți. În cazul plăților de rate, includeți și numărul contractului/comenzii. Acest lucru îi va ajuta pe angajații noștri să proceseze plata repede și eficient.
Trebuie să trimit dovada transferului pentru o comandă plătită prin transfer bancar?
Nu, nu este nevoie să trimiteți la Amway dovada plății. Rețineți, totuși, că este obligatoriu să adăugați în câmpul descrierii informații precum numărul de Întreprinzător Amway și, în cazul plăților de rate, numărul comenzii sau al contractului.
Unde pot primi comanda?
Comanda poate fi livrată la o adresă pe care tu o alegi - acasă, la serviciu - însă, atenție: niciodată la o căsuță poștală.
Țara/regiunea poate fi alta decât țara/regiunea din care am plasat comanda?
Nu. Țara/regiunea în care îți vom livra produsele preferate trebuie să fie întotdeauna aceeași țară/regiune din care ai plasat comanda.
În cât timp voi primi comanda?
În funcție de serviciile de curierat alese, comanda poate ajunge la tine astfel:
DPD Livrare la domiciliu Clasic - În 3-4 zile lucrătoare
FAN COURIER - În 3 - 4 zile lucrătoare
P.S. Comanda ta va fi trimisă către depozitul nostru pentru procesare de îndată ce este achitată și confirmată.
Timpii menționați mai sus se aplică după primirea confirmării comenzii tale.
Cât plătesc pentru livrare?
Consultă informațiile de mai sus pentru a afla care sunt taxele - Opțiuni de livrare și plată
Pot să schimb traseul de livrare a coletului meu?
Da, poți face asta. Sună-ne sau contactează-ne la inforo@amway.com și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți schimba data sugerată a livrării și adresa la care vei primi comanda.
Care este procesul de livrare la domiciliu?
În cazul în care ai ales livrarea la domiciliu, îți vom trimite un e-mail atunci când comanda ta iese din depozit, confirmând că articolele au fost expediate.
E-mail-ul conține un număr de urmărire alături de un link spre pagina web a serviciului de curierat ales. Ulterior, curierul îți va trimite un mesaj text sau un e-mail pentru a te informa despre livrare.
Care este procesul de „livrare cu ridicare personală”?
Livrarea cu ridicare personală este posibilă în timpul procesului de finalizare a plății. După ce selectezi adresa ta de livrare, poți alege opțiunea de livrare cu ridicare personală. Atunci când introduci codul poștal vei vedea punctele de colectare disponibile. Comanda ta va fi depusă la un punct de colectare timp de 5 zile calendaristice, după care va fi trimisă înapoi la depozitul nostru.
Cum sunt calculate taxele de livrare pentru comenzile mele recurente?
Taxa de livrare este calculată înainte de a fi aplicate toate cupoanele și promoțiile. Dacă la plasarea unei comenzi există o promoție de livrare gratuită, și comanda recurentă va beneficia de aceasta. Mai multe informații despre taxele de livrare pot fi găsite pe pagina Metode de plată și livrare.
Când voi putea să-mi urmăresc comanda?
După ce comanda ta a părăsit depozitul nostru, vei putea să vezi detalii în pagina de Urmărire.
Cum funcționează urmărirea comenzii?
Poți căuta numărul de urmărire în prezentarea generală a istoricului comenzilor. Atunci când dai clic pe numărul coletului, vei fi redirecționat spre site-ul de urmărire a curierului. Acolo vei găsi cele mai recente informații.
E-mail-ul de confirmare a livrării comenzii va conține și numărul coletului/coletelor, dar și link-ul direct către site-ul de urmărire a curierului.
Pot să schimb traseul de livrare a coletului meu?
Da, poți face asta. Sună-ne sau contactează-ne la inforo@amway.com și spune-ne cu ce te putem ajuta. Poți schimba data sugerată a livrării și adresa la care vei primi comanda.
Pot să urmăresc comanda mea?
Da, poți. Pentru mai multe detalii și descrieri, accesează secțiunea Întrebări și răspunsuri - Opțiuni de livrare - Cum poți urmări comanda.
Există vreo taxă pentru returnarea produselor?
Amway nu percepe nicio taxă pentru retururi, însă va trebui să achiți costurile de expediere de la adresa ta către Amway. Amway returnează valoarea costurilor de expediere în cazuri speciale - te rugăm să citești termenii și condițiile.
Cum pot să fac un retur?
E simplu să returnezi o comandă! Urmează pașii:
1. Autentifică-te în contul personal și accesează secțoinea Biroul meu
2. Mergi la pagina Istoricul comenzilor din Comenzile mele
3. Găsește comanda pe care vrei să o returnezi și dă clic pe link-ul Detalii comandă din dreptul ei
4. Da clic pe Returnare și urmează instrucțiunile.
Ce se întâmplă dacă decid să păstrez articolul?
Dacă până la urmă decizi să păstrezi articolul, anulează returul din secțiunea Detalii retur. Retururile tale pot fi găsite în paginile Istoricul comenzilor și Retururile mele.
Când voi primi contravaloarea aferentă returului?
După ce predai coletul de retur curierului, va dura aproximativ 2-3 zile lucrătoare pentru ca aceasta să ajungă la Punctul de colectare a coletelor. Coletele de retur sunt expediate la depozitul Amway de două ori pe săptămână.
De aceea, rambursarea poate dura între 12 și 14 zile lucrătoare.
Reține: retururile primite și procesate înainte de 26 a lunii vor fi incluse în prezentarea generală a plăților pentru luna curentă.
După această dată, ajustarea va fi inclusă în luna următoare.
Unde a fost trimisă rambursarea mea?
O rambursare poate fi procesată în soldul Creanțelor sau prin card de credit/PayPal. Rambursările prin card de credit/PayPal se trimit întotdeauna pe același card cu care a plătit Întreprinzătorul Amway pentru comanda returnată.